Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op mijn facebook pagina blijft een witte balk staan, waardoor de blauwe facebookbalk het bovenste deel van mijn pagina overlapt.. Hoe gaat deze weg?

Sinds een paar dagen is deze witte balk blijven hangen en gaat niet meer weg.. De blauwe facebookbalk overlapt dus mijn profielfoto, mijn naam en de knoppen 'profiel bewerken' en 'weergeven als...' Als ik naar beneden scroll, gaat de balk weg, maar komt weer terug zodra ik bovenaan de pagina kom.
Het is ontzettend vervelend en ik wil m graag weghebben.. Iemand een idee??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.2K
Ritsuka
12 jaar geleden
Welke browser?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb niet het idee dat het aan Facebook ligt. Aan die interface is weinig te veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google chrome idd.
Het moet wel aan facebook liggen, want bij andere pagina's heb ik dit probleem niet.. En als ik naar beneden scroll, gaat ie mee omhoog... De witte balk is er ook op de facebook startpagina, dus aan mijn account kan het ook niet liggen..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In facebook zitten heel vaak kleine foutjes. Dit soort dingen kun je niet uitschakelen. ik zelf heb het ook wel eens. Bij jou blijkt het dus langer zo te zijn. Heb je al contact opgenomen met facebook zelf. als je via help naar veel gestelde vragen gaat staat het er mischien in en kunnen ze je verder helpen.
Dit is weer typisch zo'n foutje in het systeem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding