Heb ik een andere PCI-adapter nodig voor onze nieuwe pc?

We hebben een nieuwe pc gekocht. We hadden al draadloos internet met een Linksys router. In de oude pc had ik toen de bijgeleverde pci-adapter geplaatst (wat ik eigenlijk wel heel erg handig van mezelf vond :-)
Nu net met veel enthousiasme de nieuwe pc geplaatst, de pci adapter uit de oude pc verwijderd, maar aangekomen bij de nieuwe pc, blijkt de adapter veel te breed te zijn. Breder dan de nieuwe kast dus..... Bestaan er smallere? Of hoef ik misschien niets te plaatsen in mijn nieuwe pc?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Er zijn 2 soorten: PCI en PCI-E(xpress) als het een nieuwe PC is, is de kans groot dat het PCI-E heeft.
Om toch draadloos internet te krijgen moet je of een USB-dongle kopen of een nieuwe PCI-E kaart.