Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er al KPN glasvezel gebruikers met gratis Spotify abonnement?

Een maand geleden heeft KPN aangekondigd dat abonnees met duurdere all-in-one abonnementen (internet-tv-telefoon) gratis de beschikking krijgen over Spotify.

Ik heb glasvezel zilver (65 euro/mnd) en zou in aanmerking komen, maar vind geen informatie hoe ik zou kunnen activeren. Heeft iemand al ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het abbo al afnam voor de actie zal het niet werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, volgens bericht is het ook voor bestaande abonnees!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je zou in november een brief gehad moeten hebben als ik dit lees. anders even contact opnemen met kpn.


Spotify Premium ontvang je gratis bij
Alles-in-één Extra en Premium Spotify Premium is gratis voor alle klanten die een Alles-in-één Pakket Extra of Premium hebben. Dit pakket bestaat uit Internet Extra of Premium, Bellen én Interactieve TV. Dit betekent dat Spotify Premium gratis is zolang je het Extra of Premium Pakket met Internet, Bellen en Interactieve TV blijft houden.

Klanten die op of na 24 oktober 2011 het Alles-in-één Pakket Extra of Premium hebben besteld, krijgen binnen 10 dagen na bestelling een brief met activeringscode. Met deze code kan je direct een gratis Spotify Premium account maken.

Klanten die al vóór 24 oktober 2011 het Alles-in-één Pakket Extra of Premium hebben of besteld hebben, krijgen in november 2011 een brief met instructies voor het activeren van gratis Spotify Premium.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding