Hoe kan het dat sommige links of andere ''buttons'' op internet niet werken?

Ik heb bijvoorbeeld een account onlinesoccermanager.nl en als ik dan een opstelling wil maken dan moet je de spelers naar een soort vakjes slepen, dat wil nog wel maar hij slaat niks op.
Ik heb geen idee hoe ik deze vraag moet verduidelijken hoe vaag hij voor sommigen ook is. Ik hoop dat er mensen zijn die hem snappen en een antwoordt hierop kunnen geven.

PS: Zou het eventueel kunnen liggen aan een te traag internet?

Toegevoegd na 2 dagen:
Nee, ik heb geen google chrome. Als mijn webbrowser het afmelden of het WWW'en op hyves al niet ondersteund, dan vindt ik dat heel vreemd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Het kan zijn als je Google chrome hebt, dat is een foutje. dit heb ik namelijk ook.
Het kan ook zijn dat je Webbrowser het script niet ondersteund (internet explorer loopt een beetje achter)
Jaspro101