Waarom kan ik geen vrienden meer toevoegen op Facebook?

Ik kan vanaf vandaag geen vrienden meer toevoegen via facebook want dan krijg ik volgende boodschap te zien:

Dit verzoek kan niet worden verstuurd

Ken je deze gebruiker persoonlijk? Om misbruik van Facebook te voorkomen, kan dit verzoek niet worden verzonden. Raadpleeg voor meer informatie het Helpcentrum.

Heb volgens mij een blokkade van 2 dagen, wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als je geen vrienden op Facebook kunt toevoegen, komt dat waarschijnlijk doordat veel vriendschapsverzoeken die je hebt verstuurd, niet zijn beantwoord of hebben Facebook-leden je contact als ongewenst gemeld.

Je mag binnenkort weer vrienden toevoegen. Onthoud nu dat je alleen vriendschapsverzoeken en berichten hoort te sturen naar mensen die je persoonlijk kent. Anders wordt je account verder beperkt.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Dat klopt inderdaad.
Als men in korte tijd alles aanklikt wat los en vast zit, dan krijgt men dat bericht. Echter.........vaak wordt ivm diverse games van Zynga.com
en anderen gevraagd een x aantal vrienden uit te nodigen die men vervolgens weer moet uitnodigen om buren te worden of medestrijders. Zo heb ik 5000 vrienden (maximum) en 300 buren (max)
Als ik nu een aantal ,vrienden, erbij wil nemen krijg ik het bericht dat ik aan mijn maximum zit.
(ik speel FarmVille)
bamibal
12 jaar geleden
Dat is een hoop bitterballen als je jarig bent!