Kan bij Hotmail het > teken bij het beantwoorden weg?

Bij het beantwoorden van mail in Hotmail komt voor elke regel in het oorspronkelijke bericht een > teken.
Ik wil het oorspronkelijk bericht zonder extra tekens.
Hoe moet dat?
Ik kan het nergens vinden bij de opties.

Toegevoegd na 4 uur:
Alle antwoorders en reageerders: bedankt voor het meedenken. Door jullie adviezen
- Niet onnodig met Outlook aan de gang gegaan.
- Ook niet meer blijven zoeken in Hotmail opties.
- Wel nog eens geprobeerd.

En wat zag ik tot mijn verassing? Een grijze lijn.
Maar niet bij alle mails die ik had binnen gekregen. Bij sommige het > teken.

Het antwoord op deze vraag is dus:
Het is niet in te stellen, het > teken of de grijze lijn in de retourmail is afhankelijk van de binnengekomen mail.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als het niet ergens bij de Opties staat, zul je het zelf moeten verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou wel handig zijn. Op bijv. Gmail kan het ook.
Kennelijk kun je op Hotmail alleen kleur en lettertype instellen. Ik heb voor de zekerheid ook even gekeken bij Opties, maar net als jij kan ik het niet vinden. Minpunten voor Hotmail.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het juist irritant dat die tekens er bij webmail (exchange) niet staan. Zo is soms niet duidelijk welk deel van de tekst origineel is.

Andere antwoorden (1)

Het kan in ieder geval weg, want ik heb het niet.

Als ik bij een mail op "beantwoorden" klik,
dan komt er een streep boven de ontvangen mail en daarboven zie ik dan mijn ingestelde vaste
handtekening.

Nergens dat > teken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Klopt! Bij mij hetzelfde, maar ik heb geen idee hoe je dat zou moeten instellen.
Pieter2011
12 jaar geleden
Nee hoor, het heeft niets met Outlook te maken. Als ik berichten beantwoord door in te loggen op Hotmail online of als ik via Windows Live Mail een e-mail beantwoord, krijg ik in alle gevallen die grijze lijn tussen het originele bericht en mijn antwoord. Vroeger was dat anders. Toen kreeg ik die >> ook. En bij de instellingen kan ik het nergens vinden.