Kan ik op facebook zien dat iemand mijn vriendschapsverzoek genegeerd heeft?

Ik heb sinds gisteren een facebook acount. Ik weet 80% zeker dat ik iemand een vriendschapsverzoek heb gestuurd maar als ik nu naar z'n profiel ga staat "Stuur vriendschapsverzoek". Heeft hij het verzoek geweigerd? Hoe kan ik het controleren, als dat kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
7.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stuur nog een vriendschapsverzoek. Dan weet je t zeker. Wordt er niet gereageerd dan laat je t lekker

Het beste antwoord

In principe kun je niet zien of iemand je verzoek geweigerd heeft en ook andersom. Je kunt dit wel checken door te kijken of je er nog een kan sturen, zoals jij hebt gedaan. Als dat kan zal hij hem hoogstwaarschijnlijk geweigerd hebben. Dus ik denk dat je het nog maals moet proberen als je het graag wil:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dan is je vriendschapsverzoek geweigerd, of deze persoon heeft teveel vriendschapsverzoeken waardoor er geen verstuurd meer kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet echt zichtbaar. Het voordeel hiervan is dat iemand zo'n verzoek rustig kan negeren, zonder echt duidelijk naar de ander te communiceren dat-ie geen vrienden wil zijn op Facebook.

Ik ben er altijd wel blij mee, want krijg soms verzoeken waar ik geen zin in heb. Dan negeer ik ze gewoon, en krijgt de ander daar verder geen melding van waardoor ze zich misschien beledigd zouden kunnen voelen.