Om te beginnen met mijn antwoord op Uw vraag even het volgende: deze Black Box ,welke U heeft ís een heuse router welke tevens Wifi ondersteunt. Dit even om aan te geven,dat er volgens mij dus niks ná deze BB54g komt.

Nu U deze info kent de uitleg: U mag persé nooit geen enkele modem/router draadloos aansluiten,dus het is verplicht om dat via de ethernetkaart uit te voeren. De adsl-poort drukt U de kabel in ( meestal gewoon wit van kleur)Dit is dus de kabel waar Uw telefoonverbinding aan vast zit ..de telefoon dus. Hierna de kabel (vrijwel altijd GEEL van kleur)IN de ingang van de ethernetkaart ,achterzijde van Uw computer>>> naar de poort welke zal zijn aangegeven als LAN.

Nu opent U de browser ( internet explorer bijvoorbeeld) en typt bovenin (waar nu goeievraag staat,dus even LEEG maken)http://192.168.1.254
gevolgd : ENTER
Nu bestaat de kans dat U een Username dient in te vullen ..neem admin gevolgd door het WACHTWOORD >> hier óók admin invullen ( standaard beiden 't zelfde )
U krijgt dan het Menu van de Bl;ackBox aan de linkerkant >> kies nu voor de 2e optie : Setup Wizard.

Als U nu de Black Box aan de praat heeft gekregen is het nog verstandig om te beveiligen met WPA2. Dit kunt U nu opnieuw weer IN het Menu van Uw BB uitvoeren.

Slukes en groet: Zoekertje