Opeens, out of the blue, geeft mijn iphone de boodschap 'relaying niet toegestaan' en kan ik geen mail versturen. Hoe verhelp ik dat?

De server staat relaying niet toe. Ik heb t account gewist en opnieuw aangemaakt maar nog steeds die boodschap. Op internet vind ik wel info maar ik snap niet wat ik nu moet doen. Via een ander account lukt het wel, maar ik wil mn gewone account gebruiken. Mail ontvangen lukt wel.
So frustrating!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (2)

Dit gebeurt als je op dat moment een internetverbinding hebt via een andere provider dan waar je je mail hebt.

Het zou dus kunnen dat je wel kunt mailen als je thuis op je WiFi zit, maar niet als je mobiel internet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je zou kunnen kijken of je mailprovider ook IMAP ondersteunt. Nu heb je waarschijnlijk POP3 ingesteld.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat ie dat vanzelf weer herstellen? Het gebeurde nl gewoon thuis.
topic sinds 2007 met oplossing : server uitgaande mail poortinstelling wijzigen van 25 naar 587 en het werkt