Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Opeens, out of the blue, geeft mijn iphone de boodschap 'relaying niet toegestaan' en kan ik geen mail versturen. Hoe verhelp ik dat?

De server staat relaying niet toe. Ik heb t account gewist en opnieuw aangemaakt maar nog steeds die boodschap. Op internet vind ik wel info maar ik snap niet wat ik nu moet doen. Via een ander account lukt het wel, maar ik wil mn gewone account gebruiken. Mail ontvangen lukt wel.
So frustrating!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dit gebeurt als je op dat moment een internetverbinding hebt via een andere provider dan waar je je mail hebt.

Het zou dus kunnen dat je wel kunt mailen als je thuis op je WiFi zit, maar niet als je mobiel internet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je zou kunnen kijken of je mailprovider ook IMAP ondersteunt. Nu heb je waarschijnlijk POP3 ingesteld.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat ie dat vanzelf weer herstellen? Het gebeurde nl gewoon thuis.
topic sinds 2007 met oplossing : server uitgaande mail poortinstelling wijzigen van 25 naar 587 en het werkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding