Schuif er met je muis over, zodat 'ie blauw wordt.
Control C intoetsen (kopieren), naar je browser gaan en daar in de adresbalk klikken en vervolgens Control V (plakken).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je selecteerd de link, door voor de link te gaan staan met je muis en dan de linkermuisknop indrukken en over te gehele link gaan. Deze wordt dan blauw. Laat de linkermuisknop los en ga met de cursor (pijltje) op de blauw geworden link staan. Klik met je rechtermuisknop op de link en er komt een menu tevoorschijn, klik met links op kopieeren.
Open nu een lege webpagina, Ga met je cursor naar de adresbalk, klik daar met je rechtemuisknop op en er komt weer een menu tevoorschijn. Klik nu op plakken. De geslecteerde link staat nu in je adresbalk. Geef een enter en je gaat naar die pagina.

duidelijk?

Toegevoegd na 2 minuten:
selecteerd= selecteert