waarom laat de ene site heel snel en een andere site duurt soms een paar minuten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De internet browsers slaan alles op in een mapje genaamd "Temp". Alle plaatjes die een site bevat worden hier opgeslagen. Als je een site al een keer bezocht hebt hoeft hij deze gegevens alleen te laden. Anders moet hij deze nog opslaan en verwerken.
Ook ligt het aan de hoeveelheid afbeeldingen die de website bevat en de snelheid van de server waar de website op staat. Goedkopere servers hebben minder RAM geheugen en zullen minder snel gegevens door kunnen geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat ligt eraan of er veel geladen moet worden {afbeeldingen bijvoorbeeld} en of de site op dat moment heel druk bezocht is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het ligt er ook aan of je de pagina al vaker bezocht hebt
of dat je die pagina nog nooit hebt bezocht
en waar de site vandaan komt ?
welk land en de afstand e.d
capthavoc