Hoe kun je regio blockers omzeilen op websites?

Ik kan geen buitenlandse tv series online bekijken, komt dat door een NL IP adres?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja, bij sommige sites kunnen mensen van hun eigen land alleen die site bekijken. Dat heb je ook bij YouTube filmpjes.
Wat je ook kan proberen is een IP-hider, het doet niks met je IP maar verstopt het in principe en verandert het in een proxy IP-adres dat niet bestaat. Bij sommige IP-Hiders kan je kiezen van welk land je het IP wilt dat zou wel optimaal voor jouw probleem zijn. Maar probeer is te googlen voor een IP-hider trial, en als je het je bevalt kan je het altijd kopen of je download gewoon een ander IP-hider programma.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gebruik een anonymous proxy en dan is dit mogelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Foxyproxy helpt je... Installeer die in firefox... Zoek een proxyserver site... en surf vie de proxy naar die site waarvan je de televisie wil zien... Klaar is kees...

Het is een tikje ingewikkelder, maar het is echt zo simpel als ik hier laat zien...

Toegevoegd na 2 minuten:
Lees the manual van Foxyproxy voor de volledige beschrijving van dit proces...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Niet, daar zijn die proxies niet snel genoeg voor.