Hoe zorg ik ervoor dat mijn zoekmachine niet steeds verandert?

Ik heb Google Chrome, en wil ook graag Google als standaard zoekmachine hebben. Maar telkens als ik de computer heb afgesloten, en weer aanzet, is de 'standaard' zoekmachine (had Google dus ingesteld) veranderd in Yahoo.

Het vreemde is ook, dat ik (uit mezelf) nooit op Yahoo kom. Hoe kan dit en hoe voorkom ik dat het weer gebeurt? Ik vind het namelijk heel irritant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.1K

Antwoorden (1)

als het goed is kun jede yahoo taakbalk verwijderen in je config scherm programma,s en onderdelen
je kan ook de google toolbar downloaden daar is de optie
google standaard instellen.
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vragensteller gebruikt Google Chrome, en je link gaat naar een toolbar voor internet explorer. Daarnaast zie ik nergens in de vraag iets over toolbars staan, dus gok dat je de vraag verkeerd begrepen hebt...
capthavoc
12 jaar geleden
klopt in google chrome zie je deze balk niet maar bij het installeren van de toolbar (die inderdaad bedoeld is voor IE) krijg je wel de optie om je zoekmachine vast te zetten en melding te maken voor veranderingen en deze werkt voor beide gek genoeg.
leek me niet noodzakelijk om dat it leggen het installeren is voldoende
en volgens mij is d yahoo zoekmachine gekoppeld aan de toolbar in IE deze werkt dus ook voor beide
als je die verwijderd blijft wel de zoekmachine over maar het installeren van de google toolbar veranderd dat weer