Hoe kan ik een document delen op Facebook in een groep?

Ik heb namelijk met mijn klas een klassenfacebook aangemaakt, om samenvattingen te delen etc. Nu wil ik een Word-document toevoegen, maar waar kan dat? Ik heb het geprobeerd met de optie: Docs, maar dan sla ik hem op en dan doet hij niks. Toen had ik alles gekopieerd en geplakt in het lege veld. Weet iemand een oplossing om wel goed bestanden te delen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
26K

Antwoorden (2)

document opslaan in je eigen documenten. Daarna een nieuw bericht maken op facebook, meet paperclip je document toevoegen en rechtboven aanklikken met wie je deze wilt delen. Indien je nog geen groep hebt, moet je deze eerst aanmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje! misschien een hele domme vraag: maar waar staat dan de paperclip om een document toe te voegen? En bedoel je een nieuw bericht maken, je status bijwerken of bij de groep zelf een bericht maken?:$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klik op de groep, plaats hier een privebericht (knop berichten). Daarna kun je in de tekst kiezen voor de paperclip en een bestand toevoegen. succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal wel heeeeel erg dom zijn, maar ik serieus nergens een paperclip staan :P Ik kan wel een bericht schrijven, maar ik kan nergens een bestand toevoegen.
Je logt in op Facebook, gaat naar de groep via het linkje links in het menu. Vervolgens klik je bovenaan op 'documenten' (helemaal bovenaan, in blauwe letters). Daarna klik je op 'een document toevoegen' rechts bovenaan.

Je kan dan het document er neerzetten d.m.v. kopiëren en plakken of door het daar zelf op te maken. Wanneer je klaar bent kan je dan op 'Document opslaan' drukken en het document wordt gedeeld met de groep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje voor je antwoord, maar dit heb ik al gedaan. Dit werkte niet, ik heb de tekst gekopieerd en geplakt aangezien je bij document toevoegen alleen een foto kan toevoegen. En toen ik hem had opgeslagen toen was de tekst weg. Vaag gedoe van Facebook zeg!:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal gesproken zou het wel moeten werken en is dit de gangbare weg. Je zou eens kunnen proberen om na het opslaan eens je tabblad waar Facebook instaat te kunnen vernieuwen d.m.v. ctrl + F5. De pagina wordt dan volledig opnieuw geladen en vaak zijn veranderingen dan wel zichtbaar. :)