Hoe zet je de ipad 2 uit?

Als ik de ipad uit zet met de cover, of met het knopje aan de zijkant blijf ik notificaties krijgen als er mensen op mijn facebook iets posten. :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1K

Antwoorden (4)

Je moet het lock knopje ingedrukt houden voor een paar seconden, daarna moet je sliden om m uit te zetten ( Dit is iig zo op de Iphone/Ipod
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de iPad helemaal uit wilt, druk je het bovenste knop je van de iPad 5 seconden in en daarna krijg je een slide to turn off balkje in beeld. Haal die over en je iPad is uit. Wil je je iPad weer aanhebben ? Druk het knopje weer een paar seconden in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Klopt +
Wil je de iPad helemaal uitzetten dan moet je de Knop aan de zijkant 6 seconden inhouden. Dan wordt het scherm donker en verschijnt de mogelijkheid om de iPad uit te zette.

Toegevoegd na 1 minuut:
Uit te zetten*
Wil je de iPad weer aanzetten gebruik je dezelfde knop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het worden steeds meer seconden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan hoesnel je telt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eerste antwoord 2-3 sec., 2e antwoord 5 sec, 3e antwoord 6 sec!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hieronder telt iemand heel snel en komt zelfs op 10 :)
Hoe je de IPad2 helemaal uitzet is al beantwoord, maar in je vraag lees ik meer dat je die piepjes lastig vindt als mensen dingen posten op faceboek. Ik beantwoord daarom meer je subvraag hoe je de Ipad zo kunt uitzetten dat je niet steeds die berichten geeft en dus ongewild aan gaat.

Ik raad je af om de Ipad2 helemaal uit te zetten. Het ding update ook zichzelf en zet zijn backup online via iCloud als je dat hebt ingesteld. En er kunnen zelfs zaken gedeeld worden via bijvoorbeeld een Ipad en Iphone via ICloud zoals waar je bent gebleven in een boek.

Om de irritante piepjes uit te zetten kan je beter in het berichtencentrum (intstellingen) aangeven wat je wel en niet wilt ontvangen. Bij de Facebook en twitter app zelf kan je in de accounts aangeven wanneer je wel of geen berichten wilt ontvangen en bij twitter zelfs van welk(e) account(s) wel of niet.

Ook zijn er diverse andere instellingen in het berichtencentrum die je aan/uit kunt zetten zoals het versturen van nieuws en badges van andere apps.