Hoe kan het dat ik op Youtube geen geluid meer heb?

Sinds vanavond heb ik ineens geen geluid meer op YouTube. Als ik iets kijk op uitzendinggemist.nl of iets luister via de Windows Mediaplayer ofzo, heb ik wel geluid.
Uiteraard heb ik ook gekeken of mijn geluid uitstaat bij YouTube, maar dat is niet zo, die staat gewoon vol aan.

Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Overigens weet ik dat de vraag al eerder is gesteld, maar de antwoorden op die vraag waren niet van toepassing voor mij...Want ik heb dat allemaal gecontroleerd, maar hij doet het nog steeds niet...

Toegevoegd na 21 uur:
Het is ondertussen gelukt door Flash Player opnieuw te instaleren. Met dank aan Pieter2011 :-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
45.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik ook wel eens een keer gehad. Wat bij mij hielp is de pagina te refreshen of de internet browser opnieuw op te starten. Misschien dat dit eventueel helpt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@cinnamon: Bedankt voor je snelle reactie! Maar ook dat helpt helemaal niks, en het maffe is dat het ook niet uit maakt welk filmpje ik start, is bij alle filmpjes, en ook niet of ik dat in Firefox start of in internet explorer....heel vreemd ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt sowieso aan je instellingen, ik zou deze nog eens goed nakijken.
capthavoc
12 jaar geleden
staat je geluidskaart niet simpel gemuted ?
zie je rechtsonder het icoontje van geluid speakertje met een kruisje er door ? even rechtsklikken om dat na te kijken
heb je ene laptop klik op Fn en dan even zoeken naar het icoontje geluid ergens op de functie toetsen ?
Pieter2011
12 jaar geleden
Kijk eerst even of je de laatste versie van Adobe Flash Player wel geïnstalleerd hebt. Verder vind je hier nog een aantal tips:
http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?answer=58132&query=no+sound&topic=&type=

Antwoorden (2)

alleen youtube ? rechtklik eens op het filmpje en kijk dan of je flash player instellingen goed staan ?
capthavoc
12 jaar geleden
klik op je geluidsicoontje rechtsonder in je beeldscherm klik verolgens op mixer (zet wel alvast een youtube filmpje aan voordat je dit alles doet) en kijk of daar alles wel aan staat (dus zonder een rood kruisje erdoorheen)