Via een draadloze WIFI verbinding d.m.v. een router
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar dan vraagt tie een ssid .. Een wachtwoord ofzo hoe kom ik daaraan ..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ssid is de naam van je netwerk,het wachtwoord is een combi van letters en cijfers.
Beide staan op de onderkant van je router,tegenwoordig zit er ook vaak een sticker in de doos van de router daar staan al de gegevens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staan heel veel dingen onder mijn router .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Password
Network name
die heb je nodig
ff goed kijken op je router
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke ga even kijken !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat wel Modem op .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En er staat Mta , Mac, Cm, Mac welke moet ik hebben ..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat dacht ik al,ik denk dat je alleen maar een modem hebt van je provider UPC-ZIGGO enz die is voor bekabeld internet op je PC.
Voor draadloos internet heb je een router nodig die komt gekoppeld aan je modem.
Dus draadloos gaat dan denk niet lukken,als je een abb met internet hebt op je Blackberry dan kan je verbinden via 3G instelling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus kan niet anders ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik kan toch wel zeg maar verbinden met mijn thuisrouter !?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen met 3G als je een abb met internet hebt op je telefoon.
Wil je draadloos zal je een router moet aanschaffen rond de 40 euro heb je wel een goede router
Hoe je moet internetten met 3G staat in de handleiding van je telefoon!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dankje !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van welke provider heb je internet,en heb je maar 1 kastje(modem)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
UPC en ja heb er maar 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok,jij noemt het 'thuisrouter'maar het is een modem.
Een router is wat anders!
Wil je draadloos via WIFI zal je echt een ROUTER moeten kopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm oke .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb die codes op die router geprobeerd maar dan zegt tie zo van netwerk niet gevonden .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat op je Modem staat is b.v. je Mac adres.
Echt in de handleiding van je Blackberry kijken voor 3G!
Weet je zeker dat je een abbonement met internet hebt op je telefoon?
Google anders ff op,Blackberry 3G verbinding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke dankje !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
google, blackberry(modelnaam) 3G verbinding instellen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks !
Big Brother ?
Brigitte Bardot ?
Je BB Parma of BB Stettin ? (motoren)
De Bescherming Bevolking ?
De balletjes van AirSoft ?
Je Bed & Breakfast ?
je obligatierating ?
Barbados ?
Sorry, je vraag is niet echt duidelijk, maar van AL deze onderwerpen kun je op Internet vanaf thuis alles vinden ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blackberry waarschijnlijk :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar dat wil niet lukken dus. ik weet niet hoe ik me bb moet verbinden met mijn internet thuis !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh jah sorry dat bedoelde ik Blackberry xD Sorry !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor de zekerheid: je hebt wel draadloos internet thuis? en dat staat ook aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Balckberry ?? Staat niet in mijn rijtje zaken die worden afgekort met BB ; sorry......
Staat echter ONGETWIJFELD in de handleiding van het apparaatje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee helaas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
veel gekloot met die BB's Heb het zelf ook.
Werkt gewoon niet...
je moet 3g abbo hebbe (en dan heb je wifi niet meer nodig:S)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je draadloos internet hebt, is het ssid meestal zichtbaar en zal je BB je aanbieden om daarmee verbinding te maken.
Als het ssid niet zichtbaar is moet je het in je router/access point opzoeken, samen met het password.
Als je er niet uitkomt moet je je provider (upc dacht ik?) bellen en vragen hoe je die informatie kunt achterhalen.
(let op: UPC leverde tot voor kort geen modems met draadloos internet, het zou dus best kunnen dat je geen draadloos internet hebt...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar kom ik net achter . Ik wod hier zo moe van he !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar bedankt !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar je zit wel bij mij boven 3G staan .
Je gaat naar 'Hoofmenu',
dan naar 'Verbindingen beheren',
dan scroll je naar 'Wi-Fi-netwerk instellingen',
dan klik je op 'Netwerken zoeken',
dan zoek hij naar beschikbare netwerken, als je er een vind:
klik erop
(en als er staat Wilt u 'WPS-installatie uitvoeren?', moet je op 'Annuleren' drukken. Waarom weet ik niet maar dat is gewoon zo !),
daarna hoef je alleen nog maar de 'Vooraf gedeelde sleutel' in te voeren, en op 'verbinden' te drukken.

Ik hoop dat je mijn (misschien een beetje vage) uitleg hebt begrepen :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Tenminste, zo is het bij mijn BlackBerry Curve.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb het begrepen :) Dankjewel !