Hoe kan je zien of er in de buurt meer gebruikers van draadloos internet op het zelfde kanaal zitten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

dat kun je niet zien. je ziet alleen de draadloze verbindingsmogelijkheden
heb je problemen met je signaal ? dan verander je het als je die mogelijkheid hebt.
maar het zou geen probleem moeten zijn aangezien de end verbindingspunt een ander code heeft dan de ander dus ook al zouden ze op dezelfde mhz uitzenden dat zou niet moeten uitmaken.
het kan juist een probleem worden als er 1 in de buurt is is die niet beveiligd werkt.
dus vind je in de lijst eentje die niet beveiligd is ? dan is dat het probleem
tip zoek die persoon op en beveilig hem
capthavoc
12 jaar geleden
Download dit programma maar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je wel kan zien is van je eigen draadloos netwerk dan staat er de aantal verbonden gebruikers gemeld en de wifi adressen van diegene.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kun je helaas niet zien, maar is het eigenlijk wel belangrijk?? Als je het echt graag wilt weten, kun je ook gewoon een keer langs lopen en naar binnen spieken wat voor modem of router ze hebben staan, daar zie je het wel vaak aan.