Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder je je YouTube account?

Het lukt me gewoon niet om het te verwijderen. Ik kom de hele tijd weer op dat vervelende Google en kan nergens een knop vinden waar ik op moet drukken en dat me account voorgoed weg is. Ze blijven er naar mijn mening maar omheen draaien.

Kan iemand aub uitleggen wat ik nou precies moet doen, want van Google word ik niet wijzer!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
596
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is deze vraag niet doodeenvoudig op te zoeken via youtube zelf?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en dat je daar het account kunt verwijderen bedoel ik :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar check waar ik dan kom: op een of andere google site die zegt dat er iets mis is met mijn cookie instellingen. En nee, ik heb geen zin in al die cookies.
Als het echt zo simpel was had ik het niet gevraagd...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ga naar instellingen, vervolgens account beheren, 4e optie van boven is Account sluiten, aanklikken en bevestigen, klaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar ik kan niet eens meer aanmelden. Dan kom ik op www.accounts.google.com/cookiemismatch
Over dat er problemen met me cookie instelling zijn etc. En ik wil liever me instellingen niet zodanig instellen dat ik nog meer vervelende cookies krijg (weet eerlijk gezegd ook niet hoe dat moet)
Dus wat moet ik nu doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt nu eenmaal niet je account sluiten zonder jezelf eerst aan te melden. Dat is maar goed ook, anders zou iedereen zomaar een account van een ander kunnen verwijderen.
Toch maar even die cookies toelaten, daarna ruim je ze weer gewoon op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar het probleem is dat ik niet KAN aanmelden. Omdat ik dan dus op die cookiesite kom..
Om aan te sluiten op het vorige antwoord, welke internet browser gebruik je?
Zoek daar in de instellingen ergens een optie om Cookies toe te laten staan.
Als je mij de naam van je internet browser geeft, zal ik je verder proberen te helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch wel ironisch dat iemand met een plaatje van koekiemonster het over 'cookies' heeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De naam van mijn internetbrowser is overigens firefox.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding