op mijn tel kan ik op mijn gmail nu wil ik dat ook op laptop maar weet t wachtwoord niet meer en krijg ook geen nieuwe wat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Als je je wachtwoord vergeten bent, kan je dit aangeven bij Google (de eigenaar van gmail). Dit kan je doen via de link die ik in de bron heb gezet. Je moet dan je e-mailadres (of de naam van je Google-account) invullen en verder is het een kwestie van de aanwijzingen volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de inlogpagina van Gmail wachtwoord vergeten aanklikken.

maar dan moet je wel een alternatief email account hebben opgegeven waar Gmail het tijdelijke wachtwoord naar toe zal sturen... heb je dat niet gedaan bij aanmaken van je Gmail account dan is je account verloren en zit er niets anders op dan een nieuw account aan te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je in het begin geen linkend account ingegeven