Is er een manier om toch in Duitsland bepaalde programma's te kunnen zien?

Als ik bij ''Uitzending gemist '' bijvoortbeeld''Ik hou van Holland''terug wil kijken krijg ik te zien dat daar in Duitsland geen rechten voor zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover de youtube-filmpjes niet 'deze video is niet beschikbaar in uw land'- geven , want dat is ook schering en inslag.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
same here...

Antwoorden (1)

Dat is op te lossen door via een proxy server contact te maken met Uitzending Gemist. Uiteraard wel een proxy server die ergens in Nederland (= met een Nederlands IP-adres) draait. Surf eens naar de website 'globalpandora.com' om daar wat meer over te weten te komen. Sowieso interessante materie voor alle vakantiegangers/Nederlanders die in het buitenland wonen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, ik ga het zelf niet uitproberen, maar ik ben heel benieuwd......
Mijn ervaring is gewoon : soms lukt het wel, soms lukt het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
globalpandora.com lijkt geen Nederlandse proxy aan te beiden... :-(