Hoe kan ik een gadget toevoegen aan mijn groeps hyve?

Niet mijn eigen pagina dus maar de 2e hyve die je aanmaken kunt die over een apart onderwerp gaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

er zijn volgens mij twee mogelijke bedoelingen van je vraag.

de eerste is een gadget in de hyve zelf.
dit doe je door onder in beeld, ongeveer op twee derde van het scherm, op gadget toevoegen te klikken.
dan zou je een de embed code van een youtube filmpje kunnen copy pasten.
Of je voegt een andere embed code toe ( van iets anders dan youtube).

de tweede bedoeling zou kunnen zijn: een gadget in je blog op de hyve.
Dit doe je door [gadget] in te tikken, dan de Embed code en dan af te sluiten met [/gadget].
dat ziet zo uit: [gadget]embed code[/gadget].

ik weet niet wat je bedoelt, dus ik beantwoord beide opties.