Kan je in Gmail de map "Alle berichten" simpel leegmaken?

Ik heb na al die jaren een serieuze berg mails opgestapeld in de functie 'Alle berichten' in Gmail.

Blijkbaar worden alle verwijderde berichten (nadat je ze verwijderd hebt uit je prullenbak) niet definitief verwijderd maar gewoon verplaatst in 'Alle berichten'.

Gevolg daarvan is, ontzettend veel ruimte verbruik + alles staat doorheen. Mijn verwijderde berichten + bewaarde berichten (MET labels).

Hoe kan ik ervoor zorgen dat alle mails - zonder label - kunnen verwijderd worden, zonder ze één per één te gaan nakijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.9K

Antwoorden (2)

gooi gewoon eerst je prullenbak leeg
het kopje " alle berichten" bevat ook nog de berichten die nu al in de prullenbak zitten dat scheelt al
alles dat labels heeft wordt wel vastgehouden
dus via zoek actie kun je alle labels bij elkaar zoeken
je kan zoek acties beginnen met mail van die of die
per persoon of emailadres of onderwerp en dan gewoon in je prullenbak dumpen en daar ook nog eens verwijderen
capthavoc
12 jaar geleden
Dit kan wel (door in alle berichten alles te selecteren en te verwijderen, en de prullenbak leeg te maken) maar dan houd je geen mail meer over.
Als je mail archiveert gaat t van de inbox naar alle berichten. Misschien dat je dit met sommige mails hebt gedaan. Je kunt zoeken op alle mail zonder label en die weggooien als dat is wat je wilt.
Vergeet dan net de prullenbak leeg te maken.

Overigens kom je echt in ruimt gebrek op je gmail account? Anders zou ik me er namelijk geen zorgen over maken.