Weet iemand hoe je kan afmelden voor de Esprit newsletter? Ik kan nergens in hun e-mails een afmeld knop vinden..

Toegevoegd na 1 minuut:
Op internet kan ik alleen iets vinden om je af te melden voor de newsletter van Esprit Club met een TAN nummer, die ik niet heb. Heb al geprobeerd m'n email adres daar in te vullen maar dan zegt die dat ik niet geregistreerd ben.

Toegevoegd na 20 minuten:
@ cvanbeveren : Dankjewel, heb net een e-mailtje naar ze gestuurd via hun website. Had wel een contact email adres gevonden in hun newsletter maar dat email adres was dus blijkbaar niet meer geldig ofzo. Kreeg elke keer weer een automatic email teruggestuurd van een deliver fail.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (1)

Stuur een e-mail via hun website naar Esprit zelf. Vraag hen om u uit te schrijven op hun nieuwsbrief.

Vermeld eveneens in de mail dat het normaliter wettelijk verplicht is de gebruiker de mogelijkheid te geven zich uit te schrijven op hun nieuwsbrieven en dat dit momenteel niet mogelijk is.