Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand hoe je kan afmelden voor de Esprit newsletter? Ik kan nergens in hun e-mails een afmeld knop vinden..

Toegevoegd na 1 minuut:
Op internet kan ik alleen iets vinden om je af te melden voor de newsletter van Esprit Club met een TAN nummer, die ik niet heb. Heb al geprobeerd m'n email adres daar in te vullen maar dan zegt die dat ik niet geregistreerd ben.

Toegevoegd na 20 minuten:
@ cvanbeveren : Dankjewel, heb net een e-mailtje naar ze gestuurd via hun website. Had wel een contact email adres gevonden in hun newsletter maar dat email adres was dus blijkbaar niet meer geldig ofzo. Kreeg elke keer weer een automatic email teruggestuurd van een deliver fail.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Stuur een e-mail via hun website naar Esprit zelf. Vraag hen om u uit te schrijven op hun nieuwsbrief.

Vermeld eveneens in de mail dat het normaliter wettelijk verplicht is de gebruiker de mogelijkheid te geven zich uit te schrijven op hun nieuwsbrieven en dat dit momenteel niet mogelijk is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding