is er een site die een foto van jezelf transformeerd naar hoe je eruit zou hebben gezien als je een meisje was geweest?

wat daarboven staat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je dat dan?
Ritsuka
12 jaar geleden
Daar heb je wel erg interesse in he, ik kan je vorige vragen nog herinneren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 reactie antwoord : ja
2 reactie antwoord : ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar is toch niets mis mee?

Antwoorden (3)

Nee daar is geen site voor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andersom helaas wel :(
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volges mij bedoelt ie niet TOEN ik een meisje was, maar ALS
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha +jusstmee :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja
Toch nog iets gevonden!

De universiteit van St. Andrews heeft een site-applicatie (let op: JAVA vereist) ontwikkeld waarmee je een foto kunt uploaden en vervolgens kan transformeren naar een ander geslacht (hij veranderd helaas niet erg duidelijk, je vind de optie onder masculinisme en feminise), leeftijd, ras, een aap, etc.

Vooral de manga versie en bepaalde aziatische transformaties pakken erg leuk uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze is goed maar is er een die nog beter is met haar enzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog even voor je verder gekeken, maar je komt dan verder veel (pornografische) reclame tegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o ok