Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er met Hotmail aan de hand?

Sinds gisteren heb ik onwijs veel problemen met hotmail. De ene keer werkt de site niet. De andere opent de site onvolledig.
Hebben meer mensen hier last van?
Ik word er zelf inmiddels een beetje gek van.
Maar ja ik blijf maar proberen want bij de zoveelste poging doet ie het ineens wel

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
905

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

yep hier ook. Via mobiel helemaal niet te bereiken en via laptop ook half of zeer traag. Erg lastig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NET Service:
Alle systemen zijn stabiel en draaien.

Volgens MSN zelf is er niets aan de hand met zijn diensten. Misschien heeft het te maken met het feit dat hotmail zijn beveiliging aan het verbeteren is nadat er enkele dagen geleden duizenden wachtwoorden uitlekten, dat de site daardoor trager reageert. Meer kan ik op dit moment niet bedenken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan ook nog zijn dat na de nieuwsberichten over gekraakte systemen iedereen zijn passwords aan het wijzigen is. Als iedereen tegelijk gaat inloggen en wijzigen is dat een load op systemen die normaal niet zoveel requests te verwerken krijgen en daar dus niet op gebouwd zijn. Dat kan zorgen voor traagheid (zeker als iedereen net als jij elke paar minuten opnieuw probeert in te loggen).

Ik ben in ieder geval dubbel blij met mijn gmailaccount nu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De laatste tijd werkt Hotmail niet zo als het moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er echt totaal geen problemen mee. Werkt prima, niets op aan te merken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij is er niets aan de hand, normale snelheid en ik kan gewoon mijn hotmail vanaf het werk en thuis openen zonder problemen.

Wellicht komt het door de drukte vanwege de publicatie van de vele mail adressen waarvan Hotmail/MSN/live het meeste voorkwamen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding