Hoe telt YouTube views?

Hoe telt YouTube de views van een filmpje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan je wel vertellen dat de teller om de zoveel tijd omhoog gaat, en dus niet per view. (Dus als je steeds op het zelfde filmpje loopt te klikken en hij blijft op het zelfde getal staan, dan kan dat kloppen.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon zoals al is gezegd als iemand er op klikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En zit er ook een limiet aan het aantal keer dat de pagina vernieuwd word door een bepaald IP-adres?

Antwoorden (1)

Elke keer dat een pagina wordt geladen van een filmpje komt er 1 View bij. Dus zit je bij een filmpje en druk je continue op F5 (Pagina vernieuwen), zal er telkens 1 view bijkomen. *Dit is overigens niet gelijk zichtbaar als je zelf niet de persoon bent die het filmpje heeft geüpload*