Ik krijg altijd heel veel spam om mijn hotmail hoe kan ik er voorzorgen dat ik dat niet meer krijg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Het beste antwoord

Probeer je computer dagelijks schoon te maken (cookies verwijderen, geschiedenis). O.a. met bijv. ccleaner.
Verander je wachtwoord van hotmail en vul nooit meer je hotmail adres in op een pagina in het internet. Indien je dat wel doet gebruik dan een apart hotmail adres daarvoor.
Dan moet het toch langzaamaan steeds minder worden.
En stil ook je filter goed in op hotmail zodat de meeste rotzooi binnenkomt in je ongewenste box.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

standaard aanvinken en deleten, nooit op reageren of op de link klikken in de e-mail. Ook niet als je vermoed dat ie van een kennis is en er een vaag verhaal instaat of gespot zijn op foto's ed. En tegenwoordig is er een nieuwe optie waarmee je mailtjes kan markeren als Spam dat is onder Markeren als...
Als je veel surft op het net dan kan je een 2e emailadres aanmaken om dat te gebruiken
Bronnen:
12 jaar geleden
Ik denk dat je ook enorm veel van Facebook, Twitter, Hyves en YouToube krijgt. Als dat zo is kan je dat via de instellingen uitzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een ander/nieuw mailadres aan (niet bij hotmail) en gebruik dit adres niet overal op het internet (alleen bij uitgezochte sites). Veel mailproviders hebben een spamfilter die je evt. nog moet instellen. Dit spaart je 95% van al je spam.