Ik heb een domein registratie bij "mijndomein". Hoe moet ik mijn IPOD instellen om e-mail te kunnen versturen en ontvangen?

E-mail instelling bij IPOD

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat kan niet want het is webmail. Webmail kan alleen in browsers worden geopend. En in eventuele apps maar ik denk dat die er niet is.

Stap1: Wanneer u op de Iphone 3g/3gs of 4 mail wil instellen dien je het icoon 'Mail' te starten. Druk daarna in het overzicht van mailaccounts op 'Anders'. Stap2: Vul onder 'Naam' de naam in die ontvangers zien wanneer u hen een e-mail stuurt. Vul onder 'Adres' het e-mailadres in, en onder 'Wachtwoord' het bijbehorende wachtwoord. Vul onder 'Beschrijving' een naam in zodat u in uw iphone het account kan herkennen. Druk vervolgens voor 'Volgende'. Stap3: Kies onder 'Server inkomende post' bij 'Hostnaam' voor mail.[uwdomeinnaam].[extensie] waarbij [uwdomeinnaam].[extensie] uw domeinnaam is. En doe exact hetzelfde bij 'Server uitgaande post'. Druk vervolgens op 'Volgende' Stap4: De Iphone vraag nu of u deze zonder SSL wilt configuren. Druk op 'Ja'. Stap5: De Iphone vraag nu dat de Serveridentiteit niet gecontroleerd kan worden'. Druk op 'Ga door'. Stap6: Druk op 'Bewaar'. Stap7: Druk op 'Postbussen' of de Home knop (de knop in het midden-onderaan van uw Iphone) Stap8: Druk op 'Instellingen'. Stap9: Scroll naar beneden en kies voor 'Mail, Contacten, Agenda'. Stap10: Druk op het nieuw aangemaakte e-mailaccount (te herkennen aan de beschrijving). Stap11: Druk onder 'IMAP' op 'Account [uw e-mailadres]' Stap12: Druk op 'SMTP [uw mailserver]' Stap13: Verander de 'Serverpoort' van 25 naar 26. Druk daarna op Gereed, daarna zullen de instellingen worden gecontroleerd. De instellingen zijn gecontroleerd. En zal terugkeren naar het vorige menu. Stap14: Ga terug naar het 'Account' scherm door linksboven op het mailserveradres te klikken. Kies uit het 'Account' scherm nu voor 'Geavanceerd'. Stap15: Klik onder 'Postbusinstellingen' voor 'Verwijderd'. Stap16: Kies de 'Trash' IMAP-map. Stap17: Herhaal stap15 en stap16 voor zowel de 'Verstuurd' (kies hiervoor de Sent IMAP-map) en de 'Concepten' (kies hiervoor de Drafts IMAP-map). Uw e-mail account is nu correct ingesteld voor uw Iphone voor gebruik met IMAP.

Bronnen:
http://www.mijndomein.nl/servicedesk/hoe-s...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100