hoe en aan wat verdienen facebook en hyves geld aan?

wat maakt facebook , hyves en/of ander succesvolle sociaalmedia zo rijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Reclame uiteraard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze verdienen veel geld met advertenties ed. Ook kun je bijvoorbeeld op hyves goldmember worden. Hierdoor krijg je meer mogelijkheden op hyves. Het gaat niet om hele grote bedragen maar heel vaak iets kleins maakt ook heel veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door mensen die graag een advertentie willen linken aan die sites die moeten daar weer voor betalen, hoe hotter de site hoe meer advertentie je kan verkopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij verdienen massa's geld met de gegevens van de facebookgebruikers. Zij verkopen die namelijk aan bedrijven.

Bij hyves vooral recalme.

Toegevoegd na 23 seconden:
reclame*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het begint met reclame en advertenties of worden bepaalde dingen gesponsord.

Nadat mensen zijn geregistreerd en het bevalt , dan gaat het via via naar anderen die ook registreren, en zo onstaat een grote vriendenkring.

En aangezien online games ook meer uitbreiden met hun login systemen maken ze ook gebruik van sociale netwerken om zo ook meer gebruikers te krijgen en anders om.

En ze maken bepaalde gebieden binnen hun website speciaal , uniek zodat mensen geïnteresseerd raken om goldmember etc. worden.