wie kan mij zeggen op een simpele manier hoe ik een engelse email kan vertalen in het nederlands?

Toegevoegd na 1 uur:
ik heb zelf ook al gekeken op google ,en gewoon zinnen vertalen dat heb ik al eerder gedaan ,ik dacht dat het misschien zo in mijn postvak gedaan zou kunnen worden .anders moet ik heel de brief overschrijven dan?

12 jaar geleden
in: Internet
4.5K

Antwoorden (5)

met google translate

Toegevoegd na 42 seconden:
sorry vergat de link

Toegevoegd na 1 minuut:
ps: gewoon beginnen die hele mail via kopiëren in te plakken. Wordt dat heel raar kun je woord voor woord proberen maar dit programma kan hele stukken tekst aan
12 jaar geleden
Zet de mail in de reacties op dit antwoord en ik vertaal hem voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
+ dat is ook heel simpel
luna400
12 jaar geleden
hihi ik denk dat ik die beter niet her kan plaatsen openbaar ,maar thanks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En je weet niet wat er in staat. Vreemd verhaal.
luna400
12 jaar geleden
willem natuurlijk weet ik ongeveer wat er in staat ,maar de persoon is zelf uit rusland ,en ik kan wel engels maar brief lezen is moeilijker
Iemand zoeken die het kan doen voor je. De vertaalmachines van internet zijn niet echt goed, je kunt hele rare zinnen krijgen die je 3 keer moet lezen voor je snapt waar het over gaat.
(nooit van die vertaalde spam in de mailbox gehad?)
12 jaar geleden
http://www.vertalen.nu/zinnen/ die is beter dan google translate (vind ik dan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd mijnwoordenboek.nl! Alleen dan voor andere talen.. Links in het menu staat tekst vertalen en deze vertaald aardig goed! Soms moet je zelf wat zinnen wijzigen maar met engels en nl doet hij het erg goed! Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
luna400
12 jaar geleden
het is mij gelukt het zal nit perfect vertaald zijn misschien ,maar ik kwam op bing vertaal ,en die vertaal de email gelijk ,ging best wel goed dank jullie voor de adviezen