Is Amazon.it betrouwbaar?

Ik zag op Amazon.it een Beats by Dr. Dre Studio voor €196, dit is 100 euro goedkoper als in Nederland, nu is mijn vraag: Is Amazon.it betrouwbaar of word je hier genept? http://www.amazon.it/gp/product/B001DD55OE?ie=UTF8&force-full-site=1

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amazon Engeland heeft hem ook voor dezelfde prijs.
Amazon Engeland stuurt deze op naar Nederland voor noppes. Mij is niet bekend of Amazon Italy dit ook gratis doet Bronnen:
- http://www.amazon.co.uk/Monster-Beats-Studio-Definition-Headphones/dp/B001DD55OE/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1317499525&sr=8-2

Het beste antwoord

Amazon is betrouwbaar, het is een internationaal bedrijf met sites. Dat het geen Nederlandse certificaten heeft is als Italiaanse site niet vreemd en dat er dan Italiaanse teksten opstaan is dan ook niet vreemd. Houd wel rekening met verzendkosten en eventuele andere bijkomende kosten voor het buitenland.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://en.wikipedia.org/wiki/Amazon.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (3)

Nee, Amazon.it is niet betrouwbaar.
1. De website heeft geen certificaat.
2. De website is spaans, en als het uit een ander land is, is het al zeker niet betrouwbaar.
3. Er staat ook geen adres bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Utrecht
12 jaar geleden
De website is in het Italiaans. Wat overigens niet gek is voor een .it site.
Ik zou wel even goed nagaan of het een "echte" Amazon dochter site is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je iemand met een serieuze vraag beantwoord, check even of het wel klopt wat je zegt
Ja. Amazon.it is betrouwbaar. Het is onderdeel van de internationale keten webwinkels amazon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, het is de italiaanse versie van Amazon. Erg bekend en betrouwbaar. Let erop dat je dan ook garantie etc. in het italiaans krijgt.

Op marktplaats kun je nog veel goedkoper er één krijgen. Heb ik ook gedaan.

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?stop_force_description_search=1&from_searchbox_advanced=1&q=Beats+by+Dr.+Dre+Studio&g=0&qsf=0&postcode=2342BG&distance=