wie o wie kan mij helpen???Zie uitleg

Via vakantieveilingen kaartjes gewonnen voor Paul de Leeuw en het Metropole Orkest moet de kaartjes verder bestellen via link http://tinyurl.com/pauldeleeuw.Echter die link lijkt niet te bestaan of ik vind hem niet.Zo ben ik mijn kaartjes kwijt!!!Wie o wie weet hoe dit werk?

NB vakantieveilingen is nu tel. niet bereikbaar!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij werkt die link wel maar dan krijg ik een routebeschrijving?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Rare link.
Met wat aanpassingen wordt het een route in Rotterdam. Ik hoop Marjoleintje dat je niets betaald hebt???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik kijk naar de dingen die nu op vakantieveilingen.nl geveild worden moet je al direct hebben betaald via ideal of creditcard. Heb je niet gewoon al een email gekregen waar de kaartjes in staan? Misschien dat die url er alleen maar bij stond voor de route?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het is echt apart,ik heb een factuur en een waardebon gekregen via de mail.De waardebon moet ik verzilveren via die url. de hopelijk weet iemand straks hoe.Bedankt in elk geval voor het meedenken.

Het beste antwoord

Als ik het goed begrijp is het pas op 6 oktober. Je kunt morgen bellen naar vakantieveilingen van 13:00 t/m 19:00 uur op het nummer 0900-2433633 (€ 0,15 p/m)
Dit wordt absoluut goed opgelost, Vakantieveilingen is zeer betrouwbaar. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt het is 6 oktober,maar ik was even bang dat ik een kat in de zak had gekocht voor €30,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar hoef je bij vakantieveilingen niet bang voor te zijn. Dit is altijd veilig en ook daar kan iets mis gaan natuurlijk,maar dat wordt absoluut netjes opgelost :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie,het is inderdaad opgelost,ik heb de kaartjes.Dus a.s donderdag ben ik bij Paul de Leeuw.

Andere antwoorden (1)

Hoi marjolein als ik jou was zou ik naar de Facebook pagina van vak veil gaan en daar je vraag stellen, daar zijn vast meer mensen die kaartjes van Paul hebben en jou vast kunnen helpen groetjes Dicky