Ik wil op Youtube een filmpje zetten, met de tekst van een liedje, dat moet dan precies gelijk lopen met het liedje,in welk programma kan ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja

Het beste antwoord

Hmmm, dat heet lyrics, hier zou je MovieMaker voor kunnen gebruiken, deze zou inderdaad al voorgeinstalleerd moeten zijn op je computer. Als dit niet zo is bekijk dan de bron even. Vervolgens kan je dan het liedje importeren in MovieMaker en er dan tekst bij plakken. En dan moet je het zo doen dat de tekst (lyrics) gelijk loopt met de tekst die de zanger/zangeres zingt, dit spreekt natuurlijk voor zich. Wanneer je dat gedaan hebt kan je hem publiceren op Youtube. In de tweede link van de bron staan een aantal zoekresultaten van Youtube, dit kan vaak ook wel helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Al Windows Live Movie Maker geprobeerd?