Hoe kan je op facebook instellen dat maar een paar bepaalde vrienden je foto's kan zien?

Ik wil mijn fotos namelijk niet met al mijn vrienden delen maar hoe kan ik dat instellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

ga naar het album -> klik op edit album -> klik op privacy -> Geef aan wie je foto's mogen zien.

Toegevoegd na 22 uur:
Omdat er mensen zijn die schreeuwen voor ze proberen; Hierbij een paar screenshots van de menutjes..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt niet instellen dat bepaalde vrienden je foto kunnen zien. Het is of Niemand, if Iedereen, of Vrienden van vrienden, of al je vrienden...je kunt niet bepaalde vrienden uitsluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Dat kan wel hoor, door vriendengroepen aan te maken.