welke gratis website bouw sites heb je ?

hoe moet ik dat nou doen?
zon gratis site maken speciaal voor kinderen zou handig zijn?
geen engels...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Een gratis site maken met Google Sites is eenvoudig, of u nu besluit uw eigen site te ontwerpen of er een te bouwen op basis van onze sitesjablonen.

Als u aan de slag wilt gaan, meldt u zich aan op; http://sites.google.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan met Vistaprint een website maken, die zijn niet helemaal gratis, maar wel goedkoop. Je kan het sowieso een maand gratis proberen.

Ik heb ook nog een bron gevonden, weet niet of dat wat is hoor. Kijk anders maar even :)