Hoe komt het dat een vriendin van mij een video niet kan zien op youtube en ik wel?

wij wonen allebei in belgie maar bij haar komt:
Deze video bevat inhoud van SME, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,dat zie ik ook heel vaak op YouTube.
Ik woon trouwens in Nederland.
Geen idee hoe dat allemaal zit!

Het beste antwoord

Het blokkeren is per land ingesteld. Het verschil zou hem kunnen zitten in een verschillende taalinstelling. Misschien heb jij Engels als taal in gesteld en je vriendin Nederlands, of net andersom. Bijvoorbeeld een Engelse versie van Windows of een Engelstalige browser o.i.d. .
Maar filmpjes worden inderdaad wel erg gauw geblokkeerd de laatste tijd, zelfs als er helemaal geen sprake is van auteursrechtschending.