Krijg je echt geld me Usability Award?

je kan daar enquetes invullen en krijg je er een paar centjes voor (ik heb heel veel vrije tijd)

maar is dat echt zo... hoef ik niets te betalen.. is het een scam?

Toegevoegd na 2 minuten:
me=met* (titel)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Kimath
13 jaar geleden
je krijgt geld als beloning omdat je de vragen beantwoord. Dit word gebruikt door de bedrijven en adverteerders, ze zijn hier blij mee.

Het beste antwoord

Bij de usabilty award word ook aangegeven da tje je dus aan kunt melden bij Opinion Bar.
Hiervan kan ik je gelukkig uit eigen ervaring zeggen dat het inderdaad gratis is en e inderdaad er zelf geld mee verdient!
Ik heb via hun al 30 euro verdient, waarvan de laatste 10 euro nog gestort moet worden deze maand.
Je doet zeg maar onderzoekjes, waarin je gewoon antwoord geeft zoals het hoort natuurlijk en als e dan dat geld bij elkaar opspaart tot e minstens 10 euro hebt, kun je het uit laten keren, naar jezelf, of naar een goed doel.
Dan word er 1 keer per mand, naar iedereen die daar op geklikt heeft en dus minstens 10 euro heeft, uitbetaald. Ik weet helaas niet op welke dag.
maar van de site Opinion Bar (die ik dus bij de Usability Award zag staan) kan ik je garanderen dat dit GEEN scam is.
Ook vind ik dat opnion bar 1 van de weinige site's onder dit soort is dat je niet lastig valt met dingen waar je niet om gevraagd hebt.
Zeker een aanrader!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ! Had ik ook nog bij mijn antwoord kunnen zetten, heel niet aan gedacht, zit zelf ook bij Opinion Bar ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
krijg je hier ook spam van?
of moet je je e-mailadres niet invullen en je bankgegevens dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet je emailadres natuurlijk wel invullen. Maar echt spam is het niet! je krijgt emails over onderzoeken die je kunt doen, zo hoef je de site dus niet steeds te checken maar als ik me niet vergis is dit zelfs nog uit te zetten bij instellingen op de site. 100% zeker weet ik dat niet maar wat je bij veel andere site's ziet is dat je automatisch word aangemeld voor allerlei onzinberichten van andere klanten van hun terwijl je dit dus zelf weer overal moet gaan afmelden en dat wil je dus niet!
ik sta aangemeld bij meerdere echte onderzoekensite's en ik vind opinion bar tot nu toe echt de prettigste. het is makkelijk, betaald goed het enigste minpuntje is dat je soms niet veel onderzoeken hebt, en voor sommige onderzoeken kom je niet in aanmerking maar dat is nu eenmaal zo. Voor de rest betaald het goed, heb je geen gezeik of gedoe, maak je gewoon de onderzoeken en krijg e gewoon netjes uitbetaald volgens de regels en ook die zijn oke. Als je je geld wilt zou ik wel je bankgegevens opgeven ja!
Maar ook hiermee heb ik bij Opinion Bar nooit problemen gehad. =)

Andere antwoorden (2)

Voor zover ik heb kunnen onderzoeken is dit een legitiem bedrijf. Op internet kun je nalezen wat er allemaal gebeurt, en welke bedrijven allemaal betrokken zijn bij dit bedrijf.

Paar voorbeeldjes:

http://valsplat.nl/nieuws/13/bolcom-winnaar-usability-awards-2010

http://www.mediatest.nl/nieuws/39/wnf-nl-wint-usability-award.html

http://www.rijksoverheid.nl/nieuws/2011/04/26/rijksoverheid.nl-genomineerd-voor-usability-award-2011.html

Al deze dingen waren niet mogelijk, zonder het "onderzoek" waar jij aan mee doet in de enquetes, waar je dus een klein beetje geld voor krijgt.

Het is overigens best leuk om te doen, als je inderdaad zoveel vrije tijd hebt.

Succes ermee!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankuwel =)
Dit is geen scam, het invullen van de enquêtes levert je 1 à 2 euro per keer op. Je bent dan onderdeel van zogenaamde 'uit onderzoek blijkt...' consumentenpanels, waarbij het bedrijf dat de enquêtes maakt betaald wordt door de opdrachtgever (=doorgaans een commercieel bedrijf) voor het aantal mensen dat de enquete invult. Volkomen legaal dus.