Hoe kan het dat een internetradio na het bufferen daar verder gaat met muziek spelen waar hij gebleven was, zonder vertraging op te lopen?

Mijn radio buffert meerdere malen per dag een behoorlijk lange tijd. De muziek gaat daarna verder waar diegebleven was. (Voorbeeld: "De meeste dromen zijn bedrog, maar als"... -BUFFER-20 sec.- ..."ik wakker word naast jou dan droom ik nog")

Hoe kan het dat de radio zo in de loop van de dag geen vertraging oploopt? Na bijvoorbeeld 20 x 20 seconden bufferen zou het journaal toch ruim 5 minuten te laat moeten zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Is ie ook. (5 minuten te laat)
Hoe kom je er bij dat dat niet zo is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht speelt ie buffer iets sneller af.