Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb n msnkaartje,e-Card gekregen van iemand per mail,maar om die te kunnen lezen moet ik mn foonnr invoeren,waarom is dat,kost t geld,of is t n virus?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
747

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

absoluut NIET je telefoonnummer invoeren. Het KAN een virus zijn, maar je zit sowiso aan een abonnement vast van ongeveer 12 euro per week. (met je telefoon)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit op reageren, en direct verwijderen.

In bijna alle gevallen zijn die mails die gestuurd zijn door een virus. Als je op de link klikt heb je kans dat jij dat virus ook installeert, of dat ze, zoals in dit geval, je gegevens afhandig proberen te maken.

Als je zeker wil weten of het niet echt is, dan stuur je degene die het gestuurd heeft een mailtje terug, of dat echt van hem afkomstig is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pas op, ik kreeg dit laatst ook en was erg verbaasd omdat ik van die persoon een tijdje niets gehoord had, de aanhef was ook nog eens onder een bijnaam die hij nooit voor mij gebruikte en achteraf bleek het een virus te zijn.....check het misschien even bij die persoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok dank je wel.... Ik vond het al zo raar......dus heb het bericht maar verwijdert...heel erg bedankt voor de snelle reacties! ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding