Hoe maak ik een beveiligde internetverbinding vanaf mijn laptop naar huis zodat al mijn internetverkeer op mijn laptop is versleuteld?

Is mijn schets de juiste manier om zoiets te realiseren? Zo ja, hoe doe ik dat dan? Zo nee, hoe dan wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Dat klinkt als VPN maar kan het ook mis hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je pc overnemen met vnc of go to my pc of inderdaad een Vpn verbinding