Bellen of smsen met abonnement naar spellen?

Hey, Meestal bij spellen komt voor dat je extra dingen kan krijgen maar het kost echt geld. Je kan dus bellen of smsen om het te krijgen, maar kost het ook geld als je een abonnement hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ja, ook dan kost het geld. Deze kosten worden berekend buiten je bundel om.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een abonnement met belbundel of SMS-bundel hebt dan gaan de kosten van de bundel af, je houdt dan minder SMS over om die maand te besteden.
Voor spelletjes waar je een 0900 nummer voor moet bellen gaan de kosten meestal niet van de belbundel af, hiervoor krijg je dus extra kosten op jouw maandabonnement.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook de SMS-spelletjes waar je extra SMS berichten op terug ontvangt gaan wel buiten de bundel om en kosten dus extra.