Hoe komt het dat als ik op Google intyp : "sms-gateway prosurve" er aan mij gevraagd wordt of ik wil zoeken naar sms-gateway prosurve?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Terwijl u typt, voorspelt het algoritme van Google zoekopdrachten op basis van de zoekactiviteiten van andere gebruikers en geeft deze weer.

Deze zoekopdrachten worden met algoritmen geselecteerd op basis van een aantal objectieve factoren (zoals de populariteit van zoektermen), zonder tussenkomst van mensen.

Alle zoekopdrachten die worden weergegeven, zijn eerder door Google-gebruikers getypt. De gegevensset voor de functie voor het automatisch aanvullen van zoekopdrachten wordt regelmatig bijgewerkt, zodat er nieuwe en populaire zoekopdrachten kunnen worden weergegeven.

Als u daarnaast bent aangemeld bij uw Google-account en de functie Webgeschiedenis heeft ingeschakeld, kunnen ook relevante zoekopdrachten worden weergegeven die u zelf in het verleden heeft uitgevoerd.