Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan niet overstappen naar ziggo, omdat mijn contractnummer van kpn niet lang genoeg is, hoe kan dit?

ik moet het contractnummer invullen van kpn die 4 letters en 4 cijfers is,.. zodat die opgezegd kan worden, maar volgens ziggo moeten dit 5 letters en 5 cijfers volgens kpn niet, wie weet wat er aan de hand is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Deze vraag werd al eens eerder gesteld (zie gerelateerde vragen) en als onderdeel van 1 reactie stond er o.a. dit:"

"Ik heb het uiteindelijk te pakken gekregen. Het stond niet op het factuur, ook niet als klantnummer. De enige overgebleven optie was op mijnkpn kijken.
Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je linken ik zie hem er niet tussen staan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, hij staat er idd niet meer tussen, maar als je in de zoekbox "contractnummer KPN"intikt, kom je 'm weer tegen. Hij is van ca. 2 weken geleden in de rubriek overig en heeft de volgende tekst als koptekst:
Waar kan ik op de factuur mijn contractnummer vinden?
2 weken geleden | gesloten | deel via Facebook: Onder de reactie op het best gegeven antwoord zie je het antwoord waarvan ik een gedeelte heb doorgegeven.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding