Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het via een site mogelijk na te gaan waar je bestelling is en hoelang het ongeveer duurt voordat je je bestelling binnen hebt??

Ik heb mijn iphone vorige week donderdag naar ISN service opgestuurd en zoals aangegeven staat op de website hebben ze het maandag al verstuurd. Heb overigens donderdag wel het bedrag voor het afgesproken tijdstip overgemaakt. Is het via TNT ofzo te achterhalen hoelang ik nog moet wachten want naar de site zelf kan ik niet bellen.... help help help!! please

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
460

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je het via TNT verstuurs krijg je een track and trace code die je op de website kunt invoeren. Als je deze niet hebt gekregen van ISN Service, dan kun je je pakketje niet traceren.
Je kunt wel in de voorwaarden teruglezen wat de gemiddelde levertijd is en daarvanuit gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt bij de post een bonnetje gekregen, daar staat alles op over track and trace
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij het postkantoor waar je je pakketje hebt weggebracht, krijg je dat bonnetje direct mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee helaas, dat bonnetje is gekoppelt aan de streepjescode op je pakketje, let er de volgende keer op dat je de bon meeneemt, is ook het bewijs dat je het opgestuurd hebt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding