Waar kan ik goedkoop max. 45euro p/jr. een website met sitebuilder krijgen zonder technische kennis?

Ik kan absoluut niet met joomla omgaan.
In het verleden heb ik een site bij strato gehad, en dat was mij goed bevallen.
Toen had ik sitebuilder basic.
Strato is nu heel erg gestegen met de tarieven, dus wil ik op zoek naar een ander.

Ik zou graag willen:
-Zelf kant en klaar uiterlijk website kiezen, en de bovenkant en kleine details zoals menu aanpassen.
-Een .nl domein erbij. (net als bij strato)
-Een simpele editor waarin ik pagina's voor mijn website invulling kan geven.

LET OP!
Ik kan dus absoluut niet scripten en dat soort dingen...
Ik wil echt net zoiets als bij strato live pages dat het heel eenvoudig en toch professioneel is.

Verder zou onbeperkt dataverkeer ook niet overbodig zijn.

Kan iemand mij helpen?
Het stiks van de aanbieders op internet die vergelijkbare aanbiedingen doen, en ik zie door de bomen het bos niet meer!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Misschien heb je wat aan mijndomein.nl en/of Wordpress. Mijndomein.nl bied domeinruimte aan, en een sitebuilder. Met de sitebuilder heb ik zelf geen ervaring. Ik kan zelf ook totaal niet 'scripten.' Ik heb voor €30 per jaar een .nl domein bij mijndomein.nl. Ik gebruik als CMS Wordpress (vergelijkbaar, maar simpeler met/dan Joomla). Kijk maar eens op onderstaande site (bron).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
scripten is leuk om te leren, en je kan er veel mee. op leejoo.nl staan zooooveel scripts dat je zonder kennis gewoon een site kunt bouwen.

ik zie overigens ook door de bomen het bos niet meer, dus ik kan je niks aanbevelen...
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.webreus.nl

Rond 17 euro p/j incl. Nl-domeinnaam. Geen bijkomende kosten.

Sitebuilder kun je kiezen via een menu en wordt kant en klaar voor je geinstalleerd.
Ik zou kiezen voor wordpress.
Je hoeft alleen maar een template te kiezen dat je mooi vind en je kunt beginnen je tekst en afbeeldingen te plaatsen.

Supereenvoudig!