ik wil een bestand van 11MB verzenden via Windows Live Mail maar het bestand is te groot. Kan ik de toegestane grootte uitbreiden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (4)

Nee. Dit is helaas niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heey, Je kunt beter via : Wetransfer.nl sturen, dan kan je elke keer 2G sturen naar een mail
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet.
Wat misschien handiger is, is www.uppit.com. Daar kun je grotere bestanden uploaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoals nu wel duidelijk ik gemaakt, het is NIET mogelijk. In plaats van een of ander account ergens aan te maken zou ik gewoon het programma in de bron downloaden en installeren. Daarmee kan je bestanden inpakken, kleiner maken, en uitpakken. Gewoon klikken op: "toevoegen aan archief" en dan krijg je een veel kleiner bestand. Enige nadeel: de ontvanger moet ook het programma hebben om het uit te pakken, of een vergelijkbaar programma zoals 7zip.
als je vragen hebt, mail dan maar even