wie heeft er ervaring met het opschoon programma van ccleaner?

kan ik dit met een gerust hard downloaden en over de computer laten gaan zonder dat ik wat ergers aanricht?
Ik ben dus geen pc expert!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik.

Antwoorden (10)

Gebruikte het vroeger wel vaak, nooit last van gehad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja is een goed Programma. Kan geen kwaad. Register niet cleanen maar dat zie je wel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ccleaner is een prachtig programma dat je zonder twijfel kan gebruiken. Zelf gebruik ik ook Ccleaner en heb er nooit problemen mee gehad.

Alleen als je software via Ccleaner gaat verwijderen de 'waarde verwijderen' knop niet gebruiken. Je verwijderd hiermee de software niet van je computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima prog,een van de meest gebruikte.
Je kan zelf aanvinken wat je wel/niet wil laten opschonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, het kan bijna niet fout gaan. In de bron vind je een beknopte handleiding die je kan helpen. De tekst en afbeeldingen kunnen een beetje afwijken aangezien je waarschijnlijk de nieuwste versie gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Perfect programma! een must-have om je PC schoon en snel te houden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is één van de meest gebruikte opschoon programma's die er zijn. Symantec merkt het aan als te vertrouwen, en ik heb ook nog nooit over problemen gehoord. Ik zou het gewoon downloaden.

Het mooie er aan is:
-snel (gewoon programma opstarten en op "schoonmaken klikken")
-regelmatige updates
-vrij klein programma om te draaien
-erg effectief
-erg krachtig (veel tools)
-redelijk grote community

TIP: vink "ccleaner starten als computer opgestart word", of iets dergelijks, af bij de installatie. Als je dat niet doet, start het programma automatisch op als je de computer aanzet, en dat vertraagd het opstarten.

Je kunt in het programma ook andere programma niet automatisch laten opstarten, waardoor je het opstarten versneld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super Programma, let er echter wel op dat je de vakjes goed aanvinkt, cookies bewaren je wachtwoorden bijvoorbeeld, recentelijk ingetypte URLs verwijderden is ook zo'n vinkje dat je nèt die site meer kan terug vinden die je nou 2 dagen geleden bezocht had maar de exacte site naam niet meer weet. Installeer in ieder geval nooit de Ask.com toolbar! En verder is het een prima programma!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
prima programma

geen problemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ccleaner werkt prettig, snel en zonder problemen.
Ik heb de instelling zo staan, dat hij automatisch start bij het opstarten. Zo begin ik elke dag met een schone prullenbak.