Mijn internet doet raar, fout op pagina?

Als ik bijvoorbeeld naar twitter of hotmail ga, komt er alleen een wit scherm. Er staat dan links onder 'fout op pagina'. (zie foto) Dat heb ik bij meer site's zoals hotmail. Wat kan ik er aan doen want nu moet ik eerst letterlijk 20 keer proberen en de pagina verversen voordat de site eindelijk in beeld komt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

dat fout op pagina is bijna standaard

probeer deze
ga naar start instellingen config scherm
zoek het icoon internet opties (klassiek weergave)
klik daar op het tabblad geavanceerd
en klik op de knop opnieuw instellen

eventueel je browser vensters sluiten
en de aanwijzingen volgen
als deze klaar is probeer dan nog eens
capthavoc
12 jaar geleden
Probeer met CTRL+SHIFT+DEL jou tijdelijke internet bestanden te verwijderen. 9 van de 10x is dit een goede oplossing ;)