Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je je domeinnaam opnieuw veranderen na dot.tk?

Ik heb mijn domeinnaam veranderd zodat die eindigt op tk. Kan ik dit terugdraaien?

Toegevoegd na 6 minuten:
Mijn BLOG (sorry, geen echte site) eindigt nu dus op tk. Maar ik wil hem weer gewoon op blogspot.com laten eindigen. Kan ik dit terugdraaien, misschien via de site dot.tk misschien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
965
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je je vraag iets meer verduidelijken, want een .tk domein is namelijk gratis domeinnaam als je een hosting hebt geregeld kan je daarbij ook een domeinnaam kopen voor een paar euro.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt ooit een .tk domein aangemaakt via www.dot.tk . Als je daar op je account inlogt, kan je de forward ongedaan maken, en inderdaad, zoals hierboven gemeld, kan je ook rechtstreeks naar je blog.com site gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon een domeinnaam (.nl) kopen voor een paar euro en laten 'doorsturen' (wijst zichzelf als je eenmaal een host hebt gekozen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een .tk domeinnaam is gewoon een doorsturing naar het originele adres. Als je naar jouwblog.blogspot gaat kom je er als het goed is ook gewoon; dat is het adres waar de .tk domeinnaam de bezoeker heenstuurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding